Znajdujesz się na:

Usługi Serwis

Obniżenie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa można uzyskać zlecając obsługę informatyczną wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej. Pozwala to na uniknięcie zatrudnienia na etacie informatyka. Zadania informatyka – konserwację oprogramowania, nadzór nad efektywnym wykorzystaniem możliwości oprogramowania oraz szybka reakcję w przypadku awarii - realizuje wynajęta firma informatyczna. Wiedza i doświadczenie  pracowników naszej firmy gwarantują solidne wykonanie usług oraz zapewniają poczucie bezpieczeństwa.

W naszym pakiecie usług serwisowych oferujemy:

  • możliwość korzystania z serwisu doraźnego na wezwanie,
  • możliwość podpisania stałej umowy serwisowej.

W zależności od rodzaju oferowanego serwisu Użytkownik uzyskuje następujące uprawnienia:

Serwis doraźny na wezwanie

  • Niski koszt jednorazowej wizyty serwisanta
  • Możliwość dodatkowego obniżenia kosztów poprzez dostarczenie do siedziby Syriusza baz danych wraz z komputerem,
  • Wizyta pracownika w siedzibie klienta,
  • Bieżące rozwiązywanie problemów, konsultacje z użytkownikiem, szkolenie w zakresie wskazanego problemu,
  • Konserwacja systemu oraz opcjonalnie aktualizacja oprogramowania,
  • Naprawa baz danych

Serwis w ramach umowy stałej

  • Gwarancja priorytetowej obsługi poprzez określenie czasu reakcji,
  • Przydzielenie  serwisanta - opiekuna który jest w stałym kontakcie z klientem,
  • Przydzielenie Pakietu Pomocy Zdalnej w ramach jednej opłaty ryczałtowej
  • Możliwość dostosowania umowy serwisowej do potrzeb firmy (czas reakcji, ilość wykupionych godzin serwisowych),
  • Okresowa konserwacja systemu, aktualizacja oprogramowania, pomoc przy bilansach miesięcznych, inwentaryzacjach, zmianach organizacyjnych w firmie, np.,
  • - Niższe koszty dodatkowych prac wdrożeniowych, np. przy rozbudowie systemu, modyfikacji oprogramowania (częściowa realizacja w ramach umowy),
  • Stałe doszkalanie pracowników gwarantuje lepsze wykorzystanie funkcjonalności oprogramowania,
  • Zdalne administrowanie oprogramowaniem z siedziby serwisanta (dostęp elektroniczny),
  • Dostęp do Pomocy Zdalnej w ramach opłaty ryczałtowej.