Znajdujesz się na:

Usługi Pomoc zdalna

Pomoc zdalna

Użytkownicy posiadający aktualne wersje oprogramowania produkcji Syriusz mają prawo do usługi o nazwie  Pomoc Zdalna.  Jest to usługa świadczona przez producenta oprogramowania – firmę Syriusz- mająca na celu zabezpieczenie Użytkownika przed problemami, które mogą się pojawić w trakcie pracy z programem. Pomoc Zdalna zapewnia dostęp do zdalnego wsparcia technicznego za pośrednictwem systemu informatycznego  lub telefonu. Jest to czynnik gwarantujący bezpieczeństwo Użytkownika oprogramowania,  oraz pewność uzyskania szybkiej pomocy technicznej bezpośrednio od producenta oprogramowania.

Korzyści wynikające z posiadania Pakietu Pomocy Zdalnej to:

  • możliwość bezpłatnego korzystania z pomocy technicznej za pośrednictwem systemu informatycznego do wsparcia zdalnego,
  • możliwość bezpłatnego korzystania ze zdalnej pomocy technicznej za pośrednictwem telefonu (pomoc Hot-Line).

Jak zakupić Pakiet Pomocy Zdalnej?

Prawo korzystania z pomocy technicznej producenta przysługuje Użytkownikom posiadającym aktualny Pakiet  Pomocy Zdalnej. Pakiet  Pomocy Zdalnej może zakupić Użytkownik posiadający legalne oprogramowanie Syriusza i posiadający aktualny Abonament na Uaktualnienia tj. aktualne wersje oprogramowania produkcji Syriusz.

W zależności od przewidywanych potrzeb Użytkownik może zakupić:

  • Pakiet Złoty -      10 godz. pomocy zdalnej,
  • Pakiet Srebrny -  5 godz. pomocy zdalnej,
  • Pakiet Brązowy - 2 godz. pomocy zdalnej
  • Pakiet Jednogodzinny- 1 godz. pomocy zdalnej

Aby zakupić Pakiet Pomocy Zdalnej należy złożyć zamówienie na zakup Pakietu Pomocy Zdalnej w firmie Syriusz (tel. 17/8631555 wew. 46)

UWAGA!

  • Niezależnie od wykorzystania Pakiet Pomocy Zdalnej traci ważność po 12-tu miesiącach od daty zakupu

Zobacz także:

  • OPIS
  • CENNIK