Znajdujesz się na:

Aktualności

Nowa wersja Hermesa 6.50.2.5

2017-06-27 00:00

Została opublikowana nowa wersja Hermesa 6.50.2.5

Najważniejsze zmiany w nowej wersji to:

- szybka obsługa paragonu w opcji Magazyn-Rozchód-Wydanie, tj. proponowanie wystawienia kolejnego, nowego paragonu, po zatwierdzeniu bieżącego dokumentu;

- obsługa mieszanych form płatności w opcji Magazyn-Rozchód-Wydanie, np. KARTA/GOTÓWKA, GOTÓWKA/BON itd;

- automatyczne wyliczanie odchyleń przy przyjęciu, przypadku gdy uzywany jest przelicznik ilości.

Szczegółowe informacje nt. zmian w nowych wersjach, znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce DOWNLOAD - Aktualne wersje - INFO

Szkolenia nowe terminy

2017-05-16 14:41

 Serdecznie zapraszamy Użytkowników naszych programów na szkolenia z obsługi, które odbędą się w  siedzibie Syriusza tj. w Rzeszowie przy ulicy Legionów 35.

Poniżej plan najblizszych szkoleń:

 

 1. 30.05.2016 HERMES MOBIL A200

 godz. 10.00 - 14.00

 cena: 99 zł netto/1 osoba

 dla kogo: dla użytkowników Hermesa, Hermesa Mobil A200 / szkolenie z obsługi

 

 2. 21.06.2016 HERMES nowości

 godz. 9.30 - 15.30

 cena: 159 zł netto/1 osoba
 
 dla kogo: dla użytkowników Hermesa / szkolenie z obsługi

 

 

 3. 27.06.2017 Automatyczna dekretacja listy płac do programu finansowego Skarbnik

 godz. 9.30 - 12.30

 cena: 59 zł netto/1 osoba

 dla kogo: dla użytkowników Skarbnika / szkolenie z obsługi

 

 Informacje nt. szkoleń oraz szczegółowe ich programy, znajdują się na naszej stronie internetowej w  zakładce Aktualne Szkolenia i Konferencje.

 

 Zgłoszenia na szkolenia prosimy kierować pod numer telefonu 17 8631 555 wew. 46 lub mailem na adres  ajadach@syriusz.eu

 

Nowa wersja Hermesa 6.50.2.4

2017-04-12 14:25

W dniu dzisiejszym opublikowaliśmy nową wersję HERMESA 6.50.2.4

Najważniejsze zmiany w nowej wersji to:

A. Możliwość przygotowania plików JPK :

  • JPK_MAG czyli magazyn
  • JPK_VAT czyli ewidencja zakupu i sprzedaży VAT
  • JPK_FA czyli faktury.

B. Funkcja Sumator dla analiz i zestawień, umożliwiająca zsumowanie wartości dowolnych komórek z przeglądanej tabeli.

C. Możliwość automatycznego pobierania z GUS danych adresowych Dostawców

 

Szczegółowe informacje nt. zmian w nowych wersjach, znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce DOWNLOAD - Aktualne wersje - INFO

Nowa wersja Skarbnika 7.8.2.9

2017-03-31 11:22

W dniu 30.03.2017 została opublikowana nowa wersja oprogramowania do pełnej księgowości Skarbnik - 7.8.2.9

W nowej wersji Skarbnika, dla analiz i zestawień dodano funkcję SUMATORA, pozwalającą na zsumowanie wartości dowolnych komórek z przeglądanej tabeli. Sumowane mogą być dowolne komórki, nie tylko z jednej kolumny.

Sumowanie odbywa się poprzez naciśnięcie klawisza spacji.

tl_files/www/sumator.png

Pozostałe zmiany w nowej wersji Skarbnika to:

- dodanie możliwości oznaczenia czy generowany plik JPK jest korektą

- rejestr VAT , VAT odwrócony został rozdzielony na towary i usługi ze wzgledu na deklarację VAT-27

- dodanie obsługi przygotowania przelewów w formacie BZ WBK.

HERMES_GPS - nowość w ofercie

2017-03-31 11:20

Już wkrótce w naszej ofercie handlowej pojawi się nowy moduł współpracujący z Hermes_Mobil A200 - HERMES_GPS.

Hermes_GPS to narzędzie pozwalające na kontrolę wizyt, czasu przejachanej trasy i położenia geograficznego Przedstawicieli Handlowych.

Moduł dostarcza informacji odnośnie miejcsa (położenia geograficznego) Przedstawicieli Handlowych.

 

Hermes_GPS pozwala na:

-rejestrowanie pozycji geograficznej Przedstawicieli Handlowych

-raportowanie wizyt, czasu przebytej trasy i lokazlizacji Przedstawicieli Handlowych

-analizę, porównanie zaplanowanej trasy z faktycznie odbytą.

 

Wkrótce więcej informacji nt. modułu na naszej stronie internetowej.

W przypadku jakichkolwiek pytan prosimy o kontakt z anszyn Działem Handlowym 17 8631555 wew.45

IMAG Targi SAS 2017 22-23.03.2017

2017-02-09 14:27

Serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w IV Targach Wyposażenia Gastronomii, Handlu i Biur SAS 2017 INNOWACJE

Na targach prezentować będziemy nasz innowacyjny, elektroniczny system I-MAG służący
do etykietowania regałów sklepowych oraz zarządzania powierzchnią sklepu.

Termin targów: 22-23.03.2017 r.
Miejsce: Zielonogórska Palmiarnia ul. Wrocławska 12A, 65-427 Zielona Góra

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do Zielonej Góry!

Prezentację systemu I-MAG będziemy prowadzić również w formie webinariów on-line.

Dziękujemy organizatorowi firmie SAS Sp. z o.o. Sp. k. za zaproszenie do wzięcia udziału w targach.

Zainteresowanych wzięciem udziału w Targach prosimy o kontakt:
abarbarewicz@syriusz.eu, apusz@syriusz.eu, ajadach@syriusz.eu lub tel. tel. 17/863-15-55 w.45,46; mobile : 721 903 213

Piszą o nas w CRN

2016-12-23 10:49

"Znaki wodne i etykiety" to tytuł artykułu w dwutygodniku dla firm komputerowych CRN, w którym napisano o naszym systemie etykietowania regałów sklepowych IMAG.

tl_files/www/Aga_CRN_IMAG_pomn.JPG tl_files/www/CRN_IMAG_pomn.JPG

 

Redakcji CRN dziękujemy za zainteresowanie naszym produktem.

Dofinansowanie dla MŚP Z PODKARPACIA 2014-2020 NOWY KONKURS

2016-12-06 10:09

NOWY NABÓR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE realizacji projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regonalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Informacje o naborze:

Działanie 1.4 Wsparcie MŚP

Poddziałanie 1.4.1 Dotacje bezpośrednie

Typ projektu Rozwój MŚP

Termin składania wniosków o dofinansowanie : od 30.12.2016 do 20.01.2017

Planowany termin rozstrzygnięcia konkursu : 31.08.2017

Na co można otrzymać dofinansowanie : projekty mające na celu rozwój MŚP poprzez inwestycje w rzeczowe aktywa trwałe (m.in. maszyny, urządzenia, linie technologiczne) oraz wartości niematerialne i prawne niezbędne do wprowadzenia na rynek nowych lub ulepszonych produktów lub usług

Kto może składać wniosek : mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z województwa podkarpackiego spełniające wymogi określone w dokumentach konkursowych

Kwota dofinansowania :

Max poziom dofinansowania : 60% wydatków kwalifikowanych

Wartość wydatków kwalifikowanych : od 100 000 zł do 4 000 000 zł

Otrzymanie wsparcia będzie możliwe pod warunkiem posiadania przez Wnioskodawcę pomocy de minimis.

Pula środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w ramach niniejszego konkursu  : 85 000 000 zł 

 

Firmy zainteresowane uzyskaniem informacji o dofinansowaniu prosimy o kontakt z naszą firmą :

Agnieszka Barbarewicz 17 8631-555 w.45

Robert Rąpała 17 8631 555 w.22

Targi RetailShow 2016 - relacja z Targów

2016-11-21 08:58

Za nami Targi RetailShow 2016, które odbyły się w dniach 16-17.11.2016r., w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow to coroczna, największa impreza o charakterze b2b dla sektora retail w Polsce.

Targom towarzyszyły konferencje, warsztaty i prezentacje. Po raz kolejny można było oglądnąć modelowy sklep The Perfect Store, w którym zaprezentowano najnowsze wyposażenie i urządzenia dla handlu oraz podejrzeć najnowsze trendy projektowania.

Na targach zaprezentowaliśmy system IMAG - system etykietowania regałów sklepowych i zarzadzania powierzchnią sklepu.

Wydarzenie było świetną okazją do wymiany doświadczeń oraz ciekawych rozmów biznesowych.

Każdy z odwiedzających mógł skorzystać z prezentacji systemu oraz przetestować działanie IMAG-a na naszym stoisku.

Wszystkim którzy odwiedzili nas na Targach, serdecznie dziękujemy.

tl_files/www/syriusz/Retail_2016_imag.JPG tl_files/www/syriusz/Retail_2016_imag2.JPG
tl_files/www/syriusz/Retail_2016_imag1.JPG

 

Szkolenie JPK_VAT kolejna edycja

2016-11-08 09:30

W związku z dużym zainteresowaniem zagadnieniami z zakresu Jednolitego Pliku Kontrolnego JPK, zapraszamy Państwa na kolejną edycję szkolenia "Jednolity Plik Kontrolny - Szkolenie JPK VAT ".

 

Termin szkolenia : 9 grudnia 2016r. od godz.10.00 do godz. 14.00

Miejsce szkolenia : siedziba firmy Syriusz tj. 35-111 Rzeszów, ulica Legionów 35

Koszt szkolenia : 99 zł netto/ 1 osoba

 

Ramowy program szkolenia:

1. Podstawa prawna JPK

2. Prezentacja i omówienie struktury JPK

3. Sposób generowania JPK

4. Formy wysyłania JPK 

- poprzez aplikację MF

- z programu Syriusz Skarbnik - księgi handlowe.

5. Panel dyskusyjny

 

Osoby zainteresowane prosimy o zgłaszanie uczestnictwa do 07.12.2016, na adres mailowy ajadach@syriusz.eu lub telefonicznie pod numer telefonu 17 8631-555 wew. 46


Zapraszamy na szkolenie i kawę ze słodką niespodzianką