Znajdujesz się na:

Aktualności

HERMES_ECO nowość w ofercie

2019-01-15 11:27

Już od dzisiaj w naszej ofercie handlowej HERMES ECO, oprogramowanie wspomagające obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach usługowo-handlowych.

Podstawowe cechy programu to m.in.:


- obsługa wielu magazynów;
- obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- kartoteka magazynowa - towary, usługi, komplety, opakowania;
- kartoteka Klienta z możliwością pobrania danych z GUS, sprawdzenia w VIES;
- obsługa JPK;
- kompleksowa obsłuka kasy;
- rozliczanie należności i zobowiązań;
- obsługa systemów rabatowych i grup cenowych;
- analizy przychodów, rozchodów i magazynów;
- rozliczanie należności i zobowiązań;
- możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników;
- wspólpraca z systemem dla mobilnych handlowców HERMES Mobil A200
- wspólpraca z programami księgowymi - Skarbnik Maks - podatkowa ksiażka przychodów i rozchodów oraz Skarbnik -pełna księgowość;
- wspólpraca z drukarkami fiskalnymi, czytnikami kodów kreskowych i kolektorami danych.

Oprogramowanie Hermes Eco jest w pełni zintegrowane z dodatkowymi modułami takimi jak :

- Produkcja
- Transport
- Promocje
- moduł raportów i analiz BI Light

 

Nowa wersja programu KACPER kadry:płace 4.7.6.8

2019-01-14 12:07

Została wydana nowa wersja programu KACPER kadry:płace 4.7.6.9

W nowej wersji programu dodano deklaracje:
-PIT11 wersja 24
-PITR wersja 19
-PIT8C wersja 9
-PIT 4R wersja 8
-PIT 8AR wersja 7

Nowa wersja Hermes v. 6.50.4.0

2019-01-10 14:57

Została wydana nowa wersja HERMESA 6.50.4.0.

Począwszy od tej wersji wymagana wersja serwera bazodanowego to FireBird 2.5

W przypadku starszych wersji serwera bazodanowego, program będzie uruchamiał się, jednak niektóre jego funkcje mogą nie działać.

Nowa wersja Hermesa dostosowana jest do nowych regulacji dotyczących dostaw węgla. Wprowadzono wydruk oświadczenia o przeznaczeniu zakupu na cele opałowe.

Dodatkowo w trakcie edycji zamówień, rozszerzono weryfikację możliwości dowozu zamówienia w danym dniu, na wszystkie sposoby transportu, z pominięciem "WŁASNY".

W trakcie edycji promocji, jeżeli promocja dotyczy Indeksu (towaru) i ma wskazaną konkretną cenę sprzedaży, dodano informację o aktualnej cenie minimalnej artykułu. 

Aktualną wersję można pobrać z naszej strony internetowej www.syriusz.eu w STREFIE KLIENTA


TARGI SPECJAŁ G2A ARENA 7-8.11.2018

2018-10-23 12:37

 

Serdecznie zapraszamy Państwa do odwiedzenia naszego stoiska na Targach Biznes-Żywność-Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2018r., organizowanych przez firmę Specjał oraz sieci franczyzowe Nasz Sklep, Livio oraz Rabat Detal

Na targach zaprezentujemy oprogramowanie obsługujące szybką sprzedaż detaliczną Merkury POS, oprogramowanie dla sklepów oraz sieci sklepów, a także sprzęt marki ELZAB.

 

Miejsce : G2A ARENA , JASIONKA 953

 

Czas trwania imprezy: 7 - 8 listopada 2018 r.

 

Dzień pierwszy (środa) – w godz. od 10.00 do 18.00
Dzień drugi (czwartek)- w godz. od 10.00 do 15.00

Wstęp na Targi jest bezpłatny

W drugim dniu Targów atrakcji dostarczy zespół Akcent – Zenon Martyniuk.

Wśród odwiedzających stoisko Syriusz zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody m.in. licencje Merkury Pos, kamery WiFi...

tl_files/www/awers - Zaproszenie TARGI KONGRES - 2018.jpg

tl_files/www/rewers - Zaproszenie TARGI KONGRES - 2018.jpg


Integracja Merkury POS z Polcard Ingenico ICT220, Verifone Vx520

2018-10-05 14:21

Miło nam Państwa poinformować, że w ramach współpracy z firmą Polcard, zintegrowaliśmy oprogramowanie do szybkiej sprzedaży Merkury POS z kolejnym terminalem płatniczym - Ingenico ICT220 oraz Verifone Vx520.

Mamy nadzieję, że pozwoli to Państwu na szybszą i łatwiejszą obsługę Klienta.

Merkury POS szybka sprzedaż detaliczna

2018-07-12 10:33

Merkury POS to oprogramowanie obsługujące szybką sprzedaż detaliczną.

Jest w pełni zintegrowany i sciśle powiązany z systemem Merkury_Quattro.

Merkury_POS dedykowany jest do pojedynczych sklepów, jak również sieci sklepów z różnych branż.

Oprogramowanie wpółpracuje z monitorami dotykowymi, czytnikami kodów kreskowych, drukarkami fiskalnymi, wagami elektronicznymi oraz terminalami płatniczymi.

Łatwość obsługi i interfejs czynią z Merkury POS doskonałe narzędzie do pracy w sklepach.


tl_files/www/ekran glowny.PNG

Wybrane funkcjonalności Merkury POS to m.in.:

- możliwość pracy na bazie lokalnej,
- możliwość otwarcia jednocześnie kilku paragonów,
- przypisanie kilku form płatności do jednej transakcji,
- kofigurowanie uprawnień dla użytkowników,
- elastyczne konfigurowanie poszczegółnych stanowisk  pracy,
- obsługa rabatów,
- obsługa kodów ważonych,
- obsługa rozliczeń opakowań,
- rozliczanie kasjerów,
- definiowanie ikon szybkiej sprzedaży...

tl_files/www/podsumowanie sprzedazy.PNG

 

W przypadku zainteresowania systemem, czy też otrzymaniem szczegółowych informacji na jego temat,
prosimy o kontakt z naszą firmą telefonicznie pod numer 178631555, bądź mailowo na adres biuro@syriusz.eu

Przygotuj swój system IT na split payment

2018-06-07 13:50

Przepisy o split payment wejdą w życie 1 lipca 2018r.
Na razie mechanizm ten ma być dobrowolny,
a więc nabywcy będą mieli pełną dowolność dysponowania swoimi środkami.
Będą mogli zadecydować, którą fakturę, dla którego dostawcy, chcą zapłacić według mechanizmu podzielonej płatności, a jaką zwykłym przelewem.

Split payment, czyli mechanizm podzielonej płatności,polega na możliwości zapłaty podatku VAT na specjalny rachunek - rachunek VAT.

Dzielona płatność będzie miała zastosowanie w relacjach firma-firma.

Ze split payment będą mogli korzystać nabywcy, którzy otrzymali fakturę z wykazaną kwotą podatku.
Wówczas płatności za zobowiązania z faktury dokonuje się na dwa rachunki bankowe:
-wartość netto - na rachunek bankowy dostawcy (lub w inny sposób);
-VAT - na specjalny rachunek VAT dostawcy.

Zapłata w ramach mechanizmu podzielonej płatności może następować jedynie w złotych polskich, na specjalnie utworzony rachunek bankowy.

Oprogramowanie produkcji Syriusz jest gotowe, aby zrealizować płatność typu split payment.

Systemy Syriusz gotowe na RODO

2018-05-16 09:59

RODO od kiedy

Już od 25 maja 2018r. zaczyna obowiązywać Rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO).

RODO dlaczego

Unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych ma na celu ujednolicić zróżnicowane zasady dotyczące przetwarzania danych. Wprowadzi także nowe rozwiązania mające na celu zwiększenie ochrony danych osobowych.

RODO kogo obowiązuje

RODO obejmuje swoim zastosowaniem wszystkie podmioty, które w związku z prowadzoną działalnością przetwarzają dane osobowe. Niezależnie od ich wielkości, skali działania i formy prawnej.

RODO zasady

Możemy wyróżnić siedem podstawowych zasad przy przetwarzaniu danych osobowych:

1. Zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość - przetwarzane powinno odbywać się zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą

2. Minimalizacja danych - Przetwarzanie należy ograniczyć do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane

3. Ograniczenie celu przetwarzania danych - dane powinny być zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami

4. Prawidłowość danych - dane powinny być prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane. Te, które nie są prawidłowe w kontekście celów ich przetwarzania, powinny być od razu skorygowane lub usunięte.

5. Ograniczenie przechowywania - dane powinny być przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane. Dane osobowe można przechowywać przez okres dłuższy, Wścisle okreslonych przypadkach okreslonych w rozporządzeniu.

6. Integralność i poufność - dane osobowe powinny być przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo , w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem

7. Rozliczalność - Administrator danych jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów i musi być w stanie wykazać że podejmowane przez niego działania są zgodne ze wszystkim powyższymi zasadami.

RODO uprwnienia podmiotów, których dane są przetwarzane

Zgodnie z rozporządzeniem, podmioty których dane są gromadzone i przetwarzane mają m.in. prawo do:
-bycia zapomnianym (czyli usunięcia na żądanie wszelkich danych na swój temat z bazy danych),
-uzupełniania i żądania korekty danych,
-przeniesienia do innego administratora na ujednoliconym nośniku, umożliwiającym ich bezproblemowy odczyt,
-sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

Systemy produkcji Syriusz są gotowe na RODO i posiadają mechanizmy umożliwiające wypełnienie obowiązków wynikających z rozporządzenia RODO.

Wśród tych mechanizmów należy wyróżnić m.in.:
- mechanizm nadawania, konfigurowania i zmiany haseł dostępu do systemów,
- mechanizm nadawania praw użytkownikom systemu,
- mechanizm kontroli i rejestrowania czynności związanych z przetwarzaniem danych osobowych,
- mechanizm rejestrowania i przechowywania klauzul zgód przetwarzania danych,
- mechanizm rejestrowania czynności wykonywanych przez użytkowników systemu,
- mechanizm anonimizacja informacji
- mechanizm wykonania kopii bezpieczeństwa

Szczegółowe informacje nt. systemów produkcji Syriusz i ich funkcjonalności w kontekście RODO,
można uzyskać pod numerem telefonu 17 8631 555


HERMES_MOBIL A200 nowe możliwości w aplikacji dla mobilnych handlowców

2018-04-05 12:30

Dostępna jest nowa wersja oprogramowania Hermes_Mobil A200 dla mobilnych handlowców.

W nowej wersji wprowadzamy nowe możliwości i wiele nowych funkcjonalności.

Wśród nich:

  • możliwość sprzedaży z katalogu
  • współpraca z kalendarzem
  • rozbudowane zarządzanie trasami i mapami
  • współpraca z google maps
  • tablica ogłoszeń
  • zmodyfikowany system ankietowania i badania rynku
  • ankiety uzupełnione o zdjęcia wykonane u Klienta
  • możliwość śledzenia trasy PH
  • możliwość konfigurowania widoku tabel.

 

tl_files/www/a200_2018.png tl_files/www/a200_2018_3.PNG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przypominamy, że informacje o zmianach w naszych programach umieszczane są na naszej stronie internetowej www.syriusz.eu w zakładce DOWNLOAD w opcji INFO

Bezpłatne terminale w ramach programu Polska Bezgotówkowa

2018-02-23 12:19

Skorzystaj z programu Polska Bezgotówkowa, odbierz nawet 3 terminale gratis.
 
Firma Syriusz we współpracy z PayTel Polska zaprasza do przystąpienia do programu Polska Bezgotówkowa.
 
W wyborze terminala oraz załatwieniu formalności z nim związanych, pomoże Państwu nasz Dział Handlowy.
 
Do programu Polska Bezgotówkowa mogą przystapić mali i średni przedsiębiorcy,
którzy chcą przyjmować płatności za swoje towary i usługi przy pomocy karty płatniczej.
 
Celem Programu jest zniesienie kosztów dla przedsiębiorców w zakresie instalacji
terminala płatniczego oraz kosztów jego użytkowania przez pierwsze 12 miesięcy
od momentu zainstalowania.
 
W ramach programu BRAK OPŁAT ZA:
 
- dzierżawę terminala przez 12 miesięcy
- z tytułu prowizji od transakcji do wartości 100.000 PLN
- instalację
- szkolenie

 

Szczegóły na temat oferty i programu można uzyskać w Naszym Dziale Handlowym:
 
stacjonarnie w salonie : 35-111 Rzeszów, Legionów 35
 
telefonicznie pod numerem telefonu : 17 8631 555 wew.41, 44 lub 721 409 338 ; 721 901 986
 
mailowo pisząc na adres : handlowy@syriusz.eu
 
 
Strona programu  http://www.polskabezgotowkowa.pl/