Znajdujesz się na:

Aktualności

Nowe możliwości w Quattro

2017-08-18 12:25

Informujemy, że w Quattro od wersji 6.49.2.2 z 20.07.2017r., dodano możliwość zdefiniowania na kartotece towarowej składu poszczególnych towarów oraz listy alergenów.

W trybie pracy Commander skład i informacje o alergenach możemy okreslać centralnie.

Informacje o składzie wraz z listą alergenów można automatycznie wydrukować na etykietce dla towarów ważonych.

Obsługę wysyłki składu dodano do wag CAS CL5000 oraz CL500JR, CAS CL5200/CL5200JR.

 

Przypominamy, że informacje o zmianach w naszych programach umieszczane są na bieżąco na naszej stronie internetowej www.syriusz.eu w zakładce DOWNLOAD w opcji INFO

 

PROMOCJA :Bezpieczna firma z kamerą SMART NET WIFI

2017-08-02 13:24

Zapraszamy do skorzystania z promocji : Bezpieczna firma z kamerą SMART NET WIFI.

Do każdej zakupionej w firmie Syriusz kasy bądź drukarki fiskalnej marki ELZAB bądź POSNET z kopią elektroniczną, dodajemy za symboliczne 15 zł netto kamerę Smart Net WiFi.

Promocja trwa od 07.08.2017 do wyczerpania zapasów.

Promocją nie są objęte kasy przeznaczone do dalszej odsprzedaży.

Smart Net WiFi to niewielka kamera, dzięki której można monitorować, nagrywać i kontrolować firmę, sklep, salon, mieszkanie.

Atutem kamery jest możliwość nagrywania obrazu i dźwięku na karcie SD. Kamera ma wbudowany głośnik i mikrofon.

Po zainstalowaniu aplikacji, obraz na żywo z kamery można oglądać z dowolnego miejsca na świecie na smatfonie bądź tablecie z systemem Android lub IOS.

Kamera jest obrotowa, dzieki czemu można z dowolnego miejsca zdalnie sterować urządzeniem.

Cena kamery poza promocją to 134,15 zł netto.

Regulamin promocji znajduje sie na naszej stronie w zakładce DOWNLOAD - Urządzenia Fiskalne - Dokumenty

tl_files/www/kamera_syriusz_pomniejszone.jpg
tl_files/www/mieszkanieV380_pomiejszone.jpg

Szkolenia nowe terminy

2017-05-16 14:41

 Serdecznie zapraszamy Użytkowników naszych programów na szkolenia z obsługi, które odbędą się w  siedzibie Syriusza tj. w Rzeszowie przy ulicy Legionów 35.

Poniżej plan najblizszych szkoleń:

 

 1. 30.05.2016 HERMES MOBIL A200

 godz. 10.00 - 14.00

 cena: 99 zł netto/1 osoba

 dla kogo: dla użytkowników Hermesa, Hermesa Mobil A200 / szkolenie z obsługi

 

 2. 21.06.2016 HERMES nowości

 godz. 9.30 - 15.30

 cena: 159 zł netto/1 osoba
 
 dla kogo: dla użytkowników Hermesa / szkolenie z obsługi

 

 

 3. 27.06.2017 Automatyczna dekretacja listy płac do programu finansowego Skarbnik

 godz. 9.30 - 12.30

 cena: 59 zł netto/1 osoba

 dla kogo: dla użytkowników Skarbnika / szkolenie z obsługi

 

 Informacje nt. szkoleń oraz szczegółowe ich programy, znajdują się na naszej stronie internetowej w  zakładce Aktualne Szkolenia i Konferencje.

 

 Zgłoszenia na szkolenia prosimy kierować pod numer telefonu 17 8631 555 wew. 46 lub mailem na adres  ajadach@syriusz.eu

 

Nowa wersja Hermesa 6.50.2.4

2017-04-12 14:25

W dniu dzisiejszym opublikowaliśmy nową wersję HERMESA 6.50.2.4

Najważniejsze zmiany w nowej wersji to:

A. Możliwość przygotowania plików JPK :

  • JPK_MAG czyli magazyn
  • JPK_VAT czyli ewidencja zakupu i sprzedaży VAT
  • JPK_FA czyli faktury.

B. Funkcja Sumator dla analiz i zestawień, umożliwiająca zsumowanie wartości dowolnych komórek z przeglądanej tabeli.

C. Możliwość automatycznego pobierania z GUS danych adresowych Dostawców

 

Szczegółowe informacje nt. zmian w nowych wersjach, znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce DOWNLOAD - Aktualne wersje - INFO

Nowa wersja Skarbnika 7.8.2.9

2017-03-31 11:22

W dniu 30.03.2017 została opublikowana nowa wersja oprogramowania do pełnej księgowości Skarbnik - 7.8.2.9

W nowej wersji Skarbnika, dla analiz i zestawień dodano funkcję SUMATORA, pozwalającą na zsumowanie wartości dowolnych komórek z przeglądanej tabeli. Sumowane mogą być dowolne komórki, nie tylko z jednej kolumny.

Sumowanie odbywa się poprzez naciśnięcie klawisza spacji.

tl_files/www/sumator.png

Pozostałe zmiany w nowej wersji Skarbnika to:

- dodanie możliwości oznaczenia czy generowany plik JPK jest korektą

- rejestr VAT , VAT odwrócony został rozdzielony na towary i usługi ze wzgledu na deklarację VAT-27

- dodanie obsługi przygotowania przelewów w formacie BZ WBK.

HERMES_GPS - nowość w ofercie

2017-03-31 11:20

Już wkrótce w naszej ofercie handlowej pojawi się nowy moduł współpracujący z Hermes_Mobil A200 - HERMES_GPS.

Hermes_GPS to narzędzie pozwalające na kontrolę wizyt, czasu przejachanej trasy i położenia geograficznego Przedstawicieli Handlowych.

Moduł dostarcza informacji odnośnie miejcsa (położenia geograficznego) Przedstawicieli Handlowych.

 

Hermes_GPS pozwala na:

-rejestrowanie pozycji geograficznej Przedstawicieli Handlowych

-raportowanie wizyt, czasu przebytej trasy i lokazlizacji Przedstawicieli Handlowych

-analizę, porównanie zaplanowanej trasy z faktycznie odbytą.

 

Wkrótce więcej informacji nt. modułu na naszej stronie internetowej.

W przypadku jakichkolwiek pytan prosimy o kontakt z anszyn Działem Handlowym 17 8631555 wew.45

IMAG Targi SAS 2017 22-23.03.2017

2017-02-09 14:27

Serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w IV Targach Wyposażenia Gastronomii, Handlu i Biur SAS 2017 INNOWACJE

Na targach prezentować będziemy nasz innowacyjny, elektroniczny system I-MAG służący
do etykietowania regałów sklepowych oraz zarządzania powierzchnią sklepu.

Termin targów: 22-23.03.2017 r.
Miejsce: Zielonogórska Palmiarnia ul. Wrocławska 12A, 65-427 Zielona Góra

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do Zielonej Góry!

Prezentację systemu I-MAG będziemy prowadzić również w formie webinariów on-line.

Dziękujemy organizatorowi firmie SAS Sp. z o.o. Sp. k. za zaproszenie do wzięcia udziału w targach.

Zainteresowanych wzięciem udziału w Targach prosimy o kontakt:
abarbarewicz@syriusz.eu, apusz@syriusz.eu, ajadach@syriusz.eu lub tel. tel. 17/863-15-55 w.45,46; mobile : 721 903 213

Piszą o nas w CRN

2016-12-23 10:49

"Znaki wodne i etykiety" to tytuł artykułu w dwutygodniku dla firm komputerowych CRN, w którym napisano o naszym systemie etykietowania regałów sklepowych IMAG.

tl_files/www/Aga_CRN_IMAG_pomn.JPG tl_files/www/CRN_IMAG_pomn.JPG

 

Redakcji CRN dziękujemy za zainteresowanie naszym produktem.

Dofinansowanie dla MŚP Z PODKARPACIA 2014-2020 NOWY KONKURS

2016-12-06 10:09

NOWY NABÓR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE realizacji projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regonalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Informacje o naborze:

Działanie 1.4 Wsparcie MŚP

Poddziałanie 1.4.1 Dotacje bezpośrednie

Typ projektu Rozwój MŚP

Termin składania wniosków o dofinansowanie : od 30.12.2016 do 20.01.2017

Planowany termin rozstrzygnięcia konkursu : 31.08.2017

Na co można otrzymać dofinansowanie : projekty mające na celu rozwój MŚP poprzez inwestycje w rzeczowe aktywa trwałe (m.in. maszyny, urządzenia, linie technologiczne) oraz wartości niematerialne i prawne niezbędne do wprowadzenia na rynek nowych lub ulepszonych produktów lub usług

Kto może składać wniosek : mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z województwa podkarpackiego spełniające wymogi określone w dokumentach konkursowych

Kwota dofinansowania :

Max poziom dofinansowania : 60% wydatków kwalifikowanych

Wartość wydatków kwalifikowanych : od 100 000 zł do 4 000 000 zł

Otrzymanie wsparcia będzie możliwe pod warunkiem posiadania przez Wnioskodawcę pomocy de minimis.

Pula środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w ramach niniejszego konkursu  : 85 000 000 zł 

 

Firmy zainteresowane uzyskaniem informacji o dofinansowaniu prosimy o kontakt z naszą firmą :

Agnieszka Barbarewicz 17 8631-555 w.45

Robert Rąpała 17 8631 555 w.22

Targi RetailShow 2016 - relacja z Targów

2016-11-21 08:58

Za nami Targi RetailShow 2016, które odbyły się w dniach 16-17.11.2016r., w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow to coroczna, największa impreza o charakterze b2b dla sektora retail w Polsce.

Targom towarzyszyły konferencje, warsztaty i prezentacje. Po raz kolejny można było oglądnąć modelowy sklep The Perfect Store, w którym zaprezentowano najnowsze wyposażenie i urządzenia dla handlu oraz podejrzeć najnowsze trendy projektowania.

Na targach zaprezentowaliśmy system IMAG - system etykietowania regałów sklepowych i zarzadzania powierzchnią sklepu.

Wydarzenie było świetną okazją do wymiany doświadczeń oraz ciekawych rozmów biznesowych.

Każdy z odwiedzających mógł skorzystać z prezentacji systemu oraz przetestować działanie IMAG-a na naszym stoisku.

Wszystkim którzy odwiedzili nas na Targach, serdecznie dziękujemy.

tl_files/www/syriusz/Retail_2016_imag.JPG tl_files/www/syriusz/Retail_2016_imag2.JPG
tl_files/www/syriusz/Retail_2016_imag1.JPG